TT bersama 9W2ANN ~ SuhaimiMd

05 Disember 2010

TT bersama 9W2ANN

Lama jugak tak update blog ni.. mungkin sebab kesibukan urusan cangkulan atau mungkin tiada mood untuk update. Yang pasti sejak aku potong streamyx jarang-jarang skali nak online kecuali di saltmine. Sekarang pun cuti sekolah, tp aku masih mempunyai tugas iaitu mengawas peperiksaan SPM di SMK Sultan Ismail, Kemaman.

Kebetulan Harmonic aku ni kena hadiri temuduga di SM Sains Dungun pada 25 November, so harmonic aku ikut aku ke Kemaman sejak 22/11. Dan abang ipar aku juga meninggal akibat strok pada 25/11. Jadi selepas interview aku terus bermobile ke Marang dan balik semula ke base pada malamnya. Sempat la juga mencapai PTT menyahut panggilan rakan 9W2KMO, 9W2NWA, 9W2DMM dan beberapa rakan lain di Paka.

Kebetulan juga ada break sikit mulai 3 Disember hingga 7 Disember, sempat la hantar harmonic ke base OTM. Ketika bermobile sempat berQSO bersama 9W2ANN yang juga sedang bermobile balik ke Merang dari Kuantan. Sampai di depan SM Teknik Dungun, Pak Nuar sedia menunggu dan kami TT di sebuah restoran nasi kerabu di depan SM Teknik Dungun.

Mungkin akan datang aku akan cuba singgah di Kedai Makan milik Pan Nuar di Merang memandangkan lokasinya merupakan laluan utama aku juga berdekatan dengan Bengkel kereta milik saudara XYL aku di Merang.

Tiada ulasan: