Taklimat SMM Sekolah Menengah Negeri Terengganu ~ SuhaimiMd

13 Julai 2009

Taklimat SMM Sekolah Menengah Negeri Terengganu

25-27 Jun 2009 aku kena gi satu taklimat di Hotel Seri Malaysia Kuantan. Tapi macam penganjur takda mende nak wat, ada slot yang kosong tanpa sebarang pengisian, terpaksa la aku membazirkan waktu hujung minggu di kuantan.

Yang peliknya taklimat SMM tp panggil Guru Data, apa ke halnya aku pun tak tahu.. Tp memandangkan aku JU SMM aku gi la jugak tanpa banyak soal..

Kul 12.30 pagi 25 Jun, aku ngan 2 lagi rakan guru data mengunjungi Golden Screen Cinema di Megamall Kuantan... Buat apa lagi tgk citer Transformer : Revenge Of The Fallen, citer memang best tp duk line no 4 dari depan..hehehehe... kul 3.15 pagi baru balik hotel.

Makan kat hotel ni ok la.. Bilik pun ok.

Pada 25 Jun jugak aku gi pejabat SKMM, kat sebelah hotel ni jer. Aku hantar borang radio amatur aku...

Tiada ulasan: