Peluang menjana pendapatan ~ SuhaimiMd

17 November 2007

Peluang menjana pendapatan

Sebenarnya aku bukanlah spesis manusia yang suka kempen orang beli barang, tetapi bila aku cuba gelang magnetik edymium ni terasa sedikit perubahan pada diri aku. Sakit jari aku pun tak terasa, bila aku rasa sakit jari.. aku lilitkan gelang tu kat jari. Tak sampai 10 minit dengan izin Allah, sakit tu hilang.

Sekarang aku juga mudah bangun pagi.. ini sudah bagus. Akhirnya aku pun bagitahulah kebaikan gelang magnet edymium ni kepada kawan-kawan. Oleh kerana aku ni bukan spesis suka bercakap banyak, aku bagi lah kawan-kawan try guna gelang tu. Mereka pun terasa ada perubahan walaupun tidak ketara, tetapi yang paling ketara apabila seorang rakan tersepak kerusi sehingga bengkak kaki dan jalannya terhenjut-henjut, tetapi selepas memakai gelang ni tak sampai 10 minit dia mengakui kakinya tak sakit walaupun bengkak masih belum surut.

Dalam seminggu aku sudah berjaya menjual 20 utas gelang kepada kawan-kawan rapat sahaja. Anda bagaimana? takkan anda langsung tiada kawan. Produk yang baik begini mudah untuk dicadangkan kepada kawan-kawan, tidak cukup dengan penerangan bagilah mereka cuba sehari-dua.

Selain dari itu, aku telah membangunkan sebuah laman web atas permintaan kawan-kawan untuk memudahkan mereka mendapat downline. Dengan laman web ini mereka tak perlu bersusah-susah mencari downline, cukup dengan mempromosikan laman web sahaja. Alamat laman web tu ialah http://www.edymium4u.net .

Tiada ulasan: