else ~ SuhaimiMd

20 Oktober 2007

else

Setelah beraya sakan, akhirnya aku kembali ke tempat aku bertugas.. esok dah start keje.. sepanjang cuti ni aku dapat dua projek untuk membuat website.. satu dari syarikat TTH Exim yang mahu membina eshop untuk barangan berasaskan roselle dan satu dari kawan-kawan yang mahu membina web untuk pemasaran produk gelang bio-magnetik e-dymium.

Biasa lah kalau dah cuti mesti lepak2 sambil minum2 di kubang kerian jumpa kawan-kawan. Banyak benda yang dibincangkan kali ni, walaupun aku hanya sempat keluar sekali jer sepanjang satu minggu cuti. Melihat kepada perkembangan produk e-dymium sekarang ni, aku rasa produk ini mampu menjana pendapatan kepada setiap ahlinya. Aku pun ada la beli satu gelang bio-magnetik e-dymium ni, sepanjang aku pakai ni rasa cam best la pulak, hilang rasa penat2, so aku boleh drive jauh-jauh tanpa rasa mengantuk lagi. Sakit2 urat pun hilang. kalu tak percaya cuba la satu... Kalu nak tengok website dier kat sini.. http://www.edymium.com , kalu rasa nak dapatkan produk dier boleh la kontek aku guna comment di bawah dengan besertakan email supaya senang dihubungi... "promote la ni.. :)"

Semasa jumpa kengkawan tu juga, ada la 2 orang kawan aku tu sepakat dengan aku untuk sambung belajar wat master la pulak. Walaupun kerugian kerana wat degree dulu lum pulih lagi, aku rasa aku nak wat master lak sampai leh jadi sifu.. huhuhuh\

Tapi satu perkara yang aku tak dapat buat pada cuti ari tu iaitu menghadiri Majlis Perkahwinan Wan Mohd Raifuddin B Wan Man di Berek 12 kerana aku dah pun balik ke Marang lak pada 16/10 .. Segala kesulitan amat dikesali

Selamat kembali bertugas .....

Tiada ulasan: